Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja

Veljavni od 4.11.2019

Osnovni namen

Splošni pogoji spletne trgovine Želodek so sestavljeni v skladu z Zakonom o  varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) in Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZeKom-1).

Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine Želodek, pravice in obveznosti uporabnika in trgovine ter urejajo poslovni odnos med Želodkom in kupcem. Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.

Spletna trgovina ima pravico spremeniti pogoje poslovanja s posodobitvijo te objave. Tovrstne spremembe pogojev so za uporabnika zavezujoče.

Identifikacija prodajalca

Upravljalec in prodajalec izdelkov v spletni trgovini Želodek je podjetje David Bregar s.p. (v nadaljevanju ponudnik).
Naziv podjetja: Želodek, David Bregar s.p.
Naslov in sedež podjetja: Stara Bučka 23, 8275 Škocjan
e-mail: info@zelodek.si
Spletna stran: www.zelodek.si
Matična številka: 8540187000

Davčna številka: 32398336

Številka vpisa v register:

Datum vpisa v sodni register:

Podjetje ni davčni zavezanec.
TRR SI56 3000 0002 8176 305 odprt pri banki Sberbank d.d.

Opredelitev pojmov

Želodek je spletna trgovina, ki jo upravlja podjetje David Bregar s.p., Stara Bučka 23, 8275 Škocjan.

Kupec je vsaka pravna ali fizična oseba, ki je v spletni trgovini Želodek opravila nakup.

Kupec ob zaključku vsakokratnega nakupa potrjuje, da sprejema splošne pogoje poslovanja objavljene na tej strani in druge objavljene pogoje ter spremembe, ki jih bo upravitelj objavil na teh straneh.

Delovni čas podjetja Želodek je vsak delavnik med 8 in 15 uro.

Uporabnik je vsaka pravna ali fizična oseba, ki pregleduje in/ali nakupuje vsebine v spletni trgovini Želodek.

Registriran uporabnik je vsaka fizična oseba, ki se je v spletni trgovini registrirala kot registriran uporabnik.

Prodajna ponudba je ponudba, ki jo predstavljajo izdelki, predstavljeni na spletnem naslovu spletne trgovine.

Jezik poslovanja je slovenski. Prodajna pogodba med kupcem in prodajalcem je sklenjena v slovenskem jeziku.

Sedež prodajalca Želodek, David Bregar s.p., Stara Bučka 23, 8275 Škocjan.

Dostavljavec je delavec dostavne službe, ki kupcu, kateremu je bilo blago poslano, po pošti izroči pošiljko.

Registracija

Za uspešen nakup je registracija kupca zaželena, ni pa obvezna. Vneseni podatki bodo varovani skladno z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) in se ne bodo uporabljali za noben drug namen, razen za obdelavo kupčevih naročil.

Ob registraciji v spletni trgovini Želodek obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte ter geslo. Z registracijo, prijavo na e-novice ali izvedenim naročilom obiskovalec postane uporabnik. S tem, ko uporabljate spletno trgovino Želodek, prav tako pa tudi s prijavo in registracijo na spletnem mestu, se šteje, da ste kot uporabnik seznanjeni s splošnimi pogoji uporabe in jih v celoti sprejemate. Splošni pogoji uporabe se nanašajo na vse oblike uporabe spletne trgovine in na vse oblike interaktivne komunikacije, ki jo omogoča spletno mesto. Za uporabo spletnega mesta med drugim šteje tudi dostop do spletnih strani in drugih vsebin v okviru spletnega mesta, uporaba funkcij in storitev spletnega mesta, prav tako pa tudi prenos datotek in drugih vsebin iz spletnega mesta. Spletno mesto Želodek si pridružuje pravico spremeniti te splošne pogoje uporabe. Uporabnik se zavezuje, da bo občasno na spletnem mestu preveril, ali so se splošni pogoji spremenili. V primeru, da uporabnik s spremenjenimi splošnimi pogoji uporabe ne bo več soglašal, mora takoj prenehati z uporabo spletnega mesta. Želodek ne prevzame odgovornosti za nedelovanje oziroma zaprtje spletnega mesta.

Ponudba artiklov in cene

Zaradi narave poslovanja prek spleta se ponudba v spletni trgovini Želodek ažurira in spreminja pogosto in hitro. Vse cene v spletni trgovini Želodek so objavljene v evrih (EUR) in veljajo do preklica. Predstavljena je cena, ki velja za nakup preko spleta v primeru 100 % plačila po predračunu, z nakazilom na TRR. Spletna trgovina Želodek si pridružuje pravico, da določenega izdelka ni na zalogi in ga ni več možno izdelati, kljub temu da je objavljen v spletni trgovini Želodek.

Podjetje Želodek, David Bregar s.p. ni zavezanec za davek na dodano vrednost. DDV ni obračunan na podlagi 1. odstavka 94. člena Zakona o davku na dodano vrednost. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti, veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenim načinom plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji. Popusti, promocijske kode ipd. se ne seštevajo.

Dopuščamo možnost napake pri vnosu tehničnih specifikacij artiklov. Slike artiklov so delno simbolične. Ker se izdelke ročno izdeluje, se lahko zgodi, da minimalno odstopa od izdelka na sliki. Za morebitne nejasnosti ali vprašanja nam pišite na info@zelodek.si.

 

Dobavni roki

Vse izdelke izdelujemo po naročilu. Oznaka NA ZALOGI pomeni, da je na zalogi surovina, iz katerega lahko izdelamo določene izdelke. Rok dobave je večinoma 1 do 2 tedna od prejema plačila. V kolikor bo rok dostave izjemoma daljši, vas bomo o tem obvestili.

Za izdelke, ki so delani po naročilu, je rok dobave različen in traja od 7 pa do 30 dni ali izjemoma lahko celo več.

Predlagamo, da nas pri naročilu izdelkov, ki niso na zalogi kontaktirate na info@zelodek.si. Z veseljem vam bomo povedali, koliko časa je potrebno čakati za želeni izdelek.

V primeru, da posamezen izdelek ne bo več na zalogi, bomo to jasno označili ob sliki izdelka. Izdelka v tem primeru ne morete dodati v košarico.

Postopek naročanja

Na strani trgovina so predstavljeni izdelki, ki predstavljajo prodajno ponudbo v spletni trgovini Želodek.

Ob vsakem izdelku je simbolična slika izdelka in opis izdelka. Kupec lahko naroči izdelke, ki so prikazani v spletni trgovini ali odda naročilo za izdelavo določenega izdelka, ki je oblikovan po njihovih željah. V tem primeru svetujemo, da nas pred oddajo naročila kontaktirate na info@zelodek.si, kjer se bomo dogovorili o vaših željah.

Kupec izbira in naroči izdelke, ki so mu na voljo v spletni trgovini, razvrščene v kategorijah. Naročila sprejemamo preko nakupa v spletni trgovini Želodek in preko e-pošte info@zelodek.si.

Naročanje je možno 24 ur na dan, 7 dni v tednu, vse dni v letu. Kupoprodajna pogodba med prodajalcem in kupcem je v spletni trgovini Želodek sklenjena v trenutku, ko prodajalec kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o potrditvi njegovega naročila. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za prodajalca kot za kupca.

 

Naročanje izdelkov v spletni trgovini/postopek nakupa

VSE IZDELKE DELAMO PO NAROČILU

Oznaka »na zalogi« pomeni, da je na zalogi surovina, iz katerega lahko po vašem naročilu naredimo izdelke.

 

DODAJANJE ARTIKLA V NAKUPOVALNO KOŠARICO 

V spletni trgovini www.zelodek.si kupec označi vrsto in količino izdelkov, ki jih namerava naročiti. Naroči lahko različne izdelke in količine izdelkov iz prodajne ponudbe, nato klikne na gumb »dodaj v košarico«.  Kadarkoli lahko v prodajni košarici spremeni naročene količine izdelkov ali pa posamezne izdelke iz košarice odstrani.

 

ODSTRANITEV  IZDELKA IZ NAKUPOVALNE KOŠARICE

Na spletni strani www.zelodek.si se v zgornjem desnem kotu nahaja ikona nakupovalne košarice, v kateri se (po kliku na ikono) uporabniku prikažejo izdelki, ki so jih med brskanjem po spletni trgovini dodali v nakupovalno košarico. Če želi uporabnik odstraniti artikel iz nakupovalne košarice, mora klikniti na ikono košarice in križec na levi strani artikla.

Ko je košarica posodobljena, lahko nadaljujete z nakupom s klikom na gumb »nadaljuj na blagajno«.

 

NAKUPOVALNA KOŠARICA

Za dokončanje naročila mora uporabnik izpolniti potrebna polja:

 

  1. Koda za popust

Če ima uporabnik veljaven kupon za popust, klikne na oznako kliknite tukaj za vnos kode, vpiše kodo za popust in pritisne na gumb z oznako »unovči kupon«.

  1. Podatki o uporabniku

Izpolniti je potrebno zahtevane kontaktne podatke, ki so označeni z rdečo zvezdico (ime, priimek, e-mail naslov, telefon, naslov, poštno številko, kraj in država), ki jih potrebujemo za potrditev in zaključek naročila ter dostavo izdelka.

Obrazec omogoča, da se lahko ustvari uporabniški račun in so pri naslednjem naročilu podatki uporabnika že shranjeni.

2.1 Naslov za dostavo

Če želi uporabnik paket dostaviti na naslov, ki je drugačen od uporabnika, naj obkljuka »dostava na drug naslov« in odprlo se bo dodatno polje, v katerega se vpišejo vsi zahtevani podatki, ki so označeni z rdečo zvezdico: ime, priimek, naslov, poštna številka, kraj in država.

  1. Način plačila 

Uporabnik mora izbrati način plačila. Izbira lahko med naslednjimi načini plačila: plačilo po UPN (predračun) ali plačilo po povzetju.

  1. Pregled naročila 

Prikazani so izdelki, ki jih je uporabnik med brskanjem po spletni trgovini dodal v nakupovalno košarico. Cena izdelka, strošek dostave in skupni strošek za plačilo so razvidni v nakupovalni košarici, še preden se zaključi naročilo.

  1. Zaključek naročila

S klikom na gumb »kupite sedaj« je naročilo zaključeno in spremembe niso več mogoče. Če je bilo naročilo uspešno zaključeno, se na spletni strani izpiše naslednje besedilo: »Hvala. Vaše naročilo je bilo sprejeto.« Izpisani so tudi ostali podatki o naročilu: številka naročila, datum naročila, končni znesek s poštnino in izbrani način plačila.

Spodaj pa si lahko kupec ponovno ogleda celotno specifikacijo oddanega naročila.

V nekaj minutah po oddaji naročila prejme kupec na elektronski naslov Obvestilo o prejemu naročila, v katerem je podrobno navedena specifikacija in vrednost izdelkov.

Prodajalec bo vsako naročilo kupca pregledal.

V primeru, da naročenega artikla ni več na zalogi ali v primeru očitno napačne cene izdelka, ki lahko nastane zaradi napake pri elektronskem prenosu podatkov, si prodajalec pridržuje pravico, da naročilo zavrne, kupcu predlaga nakup podobnega, alternativnega izdelka, ki ga ima na zalogi ali kupcu predlaga naročilo po trenutno veljavni prodajni ceni. Kupec lahko novo ponudbo sprejme ali brez kakršnihkoli stroškov zavrne in odstopi od naročila.

Po prejemu potrdila o plačilu bo prodajalec pričel z izdelavo naročenega izdelka, katerega rok dobave je 10 delovnih dni.

 

Zavrnitev naročila

Spletna trgovina Želodek si pridržuje pravico, da lahko zavrne naročilo, za katerega ugotovi, da ga pod navedenimi pogoji in podatki, s katerimi razpolaga ne more izvesti. V kolikor bi kupec že plačal po predračunu, mu v tem primeru vso kupnino vključno s stroški dostave nakažemo na njegov račun.

 

Načini plačila

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

  • Z nakazilom na račun Želodek, David Bregar s.p. po predračunu. Podatke, potrebne za nakazilo prejmete v zadnjem koraku po kliku na črni gumb Oddaj naročilo in po elektronski pošti po oddaji naročila. Ponudnik naročilo rezervira do plačila predračuna oz. najdlje 8 dni od potrditve naročila. Kasneje dobavljivosti blaga ne zagotavlja več.
  • Plačilo po povzetju ob prejemu blaga.

 

Izdaja računa

Ponudnik po odpremi naročenih artiklov kupcu pošlje in izda račun z razčlenjenimi stroški, in sicer v pdf formatu na elektronski naslov kupca ali pa ga priloži pošiljki.

Naročilo je v elektronski obliki shranjeno na strežniku ponudnika in kupcu dostopno v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu.

 

Darilni boni

Podjetje Želodek, David Bregar s.p. s temi splošni pogoji poslovanja določa pravice in obveznosti iz naslova poslovanja z darilnimi boni.

Darilne bone je mogoče kupiti preko spletne trgovine. Darilni bon je dokument, ki ga izda izdajatelj proti plačilu v obliki listine in ga je skladno s temi splošnimi pogoji, kot plačilo za blago dolžno sprejeti Želodek s.p. v svoji spletni trgovini Želodek.

 

Obveznost

Terjatev iz darilnega bona je vezana na dokument in gre vsakokratnemu imetniku darilnega bona. Izpolnitev terjatev iz darilnega bona lahko, ob predložitvi darilnega bona zahteva njegov imetnik, brez kakršne koli identifikacije.

Obveznost Želodek iz darilnega bona preneha s tem, ko ga trgovina sprejme kot plačilo za blago, s potekom veljavnosti darilnega bona, ali če postane darilni bon neveljaven iz razlogov, navedenih v sklopu Rokovanje z darilnimi boni teh splošnih pogojev.

 

Pravice imetnika darilnega bona

Imetnik bona lahko zahteva izpolnitev obveznosti iz darilnega bona v času veljavnosti darilnega bona v spletni trgovini Želodek. Čas veljavnosti darilnega bona je eno leto od datuma nakupa darilnega bona, ki je označen na zadnji strani bona.

Imetnik izpolni obveznosti iz darilnega bona preko spletne trgovine tako, da vpiše kodo darilnega bona na blagajni v okenček: KODA KUPONA/UNOVČI KUPON.

Če želi imetnik koristiti več bonov hkrati, vpiše v opombe vse ostale bone in vam jih bomo ročno odšteli ter poslali popravljeno naročilo naknadno.

Če je vrednost nakupa višja od vrednosti darilnega bona, mora imetnik darilnega bona razliko doplačati. Ker darilni bon ni izplačljiv v gotovini, si Želodek pridržuje pravico, da ga bo sprejel kot plačilno sredstvo le v primeru, ko bo vrednost nakupa imetnika darilnega bona enaka ali večja od nominalne vrednosti darilnega bona. Če je vrednost nakupa nižja od vrednosti darilnega bona, se razlika do polne vrednosti bona ne vrača. Darilnega bona ni mogoče zamenjati za gotovino.

Darilni bon je prenosljiv, tako da lahko imetnik darilni bon prenese na tretjo osebo brez omejitev. Prenos se opravi z izročitvijo darilnega bona, nov imetnik pa tako pridobi vse pravice, ki jih je imel prejšnji imetnik.

 

Rokovanje z darilnimi boni

Na darilnem bonu Želodek morajo biti naslednji podatki: podpis prodajalca, ki je bon prodal, koda bona in datum nakupa (na zadnji strani). V primeru, da na darilnem bonu ni vseh naštetih podatkov ali da kakšen podatek manjka, je darilni bon neveljaven.

Na darilni bon ni dovoljeno ničesar pisati, brisati, črtati in popravljati, v nasprotnem primeru se šteje darilni bon za neveljavnega.

Z darilnim bonom ni možno kupiti drugega ali več drugih darilnih bonov. Darilnega bona ni mogoče zamenjati za gotovino. Za izgubljene ali ukradene bone ne odgovarjamo. Darilni bon je prenosljiv.

V primeru, da Želodek ugotovi, da je darilni bon ponarejen, zavrne izpolnitev obveznosti iz darilnega bona.

Ostalo

Želodek si pridržuje pravico do kakršnih koli sprememb splošnih pogojev poslovanja z darilnimi boni brez posebne najave. Morebitni spori med strankami, ki izvirajo ali so v kakršnikoli povezavi z darilnimi boni, se rešujejo sporazumno. V nasprotnem primeru bo spor reševalo pristojno sodišče.

 

Vračilo izdelka / odstop od pogodbe

Vračilo izdelka iz naše ponudbe

V skladu z določbo 43.č člena ZVPot ima potrošnik pri pogodbah, sklenjenih na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov, pravico, da v 14 dneh obvesti podjetje, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Pri tem lahko potrošnika bremenijo le stroški iz sedmega odstavka 43.d člena tega zakona.

V  primeru odstopa od pogodbe podjetje nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila.

Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov. Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga. Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prevzema vrnjenega blaga.

Če je potrošnik blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne ali izroči podjetju ali osebi, ki jo podjetje pooblasti za prevzem blaga, nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po obvestilu iz prvega odstavka 43.č člena tega zakona. Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo.

Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Potrošnik ne odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če ga podjetje ne seznani s pravico do odstopa od pogodbe skladno s 4. točko prvega odstavka 43. b člena.

 

Vračilo personaliziranih izdelkov, izdelkov delanih po meri stranke

Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je izdelek, ki je bil izdelan po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam in specifičnim željam (vsa odstopanja od standardnih izdelkov, ki jih najdete v trgovini Želodek: prilagojena dolžina, širina, drugačna izbira materiala, kombinacije barv, graviranja, personalizirani izdelki).

V primeru, da uporabnik vrne izdelek, ki je bil že uporabljen in iz higienskih razlogov ni primeren za nadaljnjo prodajo, lahko podjetje Želodek, David Bregar s.p. terja odškodnino.

 

Reklamacija / stvarna napaka

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda. Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo. Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napak na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve. Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.

Če so dostavljeni napačni izdelki, kupec vrne dostavljene izdelke in jih bo ponudnik brezplačno nadomestil z ustreznimi. V tem primeru ponudnik krije stroške poštnine. Ponudnik ne krije stroška vračila reklamiranih izdelkov, v kolikor ni bila ugotovljena napaka iz ponudnikove strani. Prvotno dostavljeni izdelki se lahko vrnejo samo neuporabljeni, nepoškodovani in v enaki embalaži. Prvotno dostavljene izdelke  vrnite  neuporabljene, nepoškodovane in v enaki embalaži, ustrezno zavarovane pred poškodbami med transportom – zapakirane v embalažo, primerno za pošiljanje lesenega izdelka.

Če dostavljeni izdelki ne ustrezajo lastnostim oz. specifikacijam naročenih izdelkov (dostava izdelkov z napako), mora kupec o tem obvestiti ponudnika v osmih dneh od datuma prejema izdelka. Podjetje Želodek, David Bregar s.p. ne odgovarja za napake, ki se pokažejo potem, ko mine šest mesecev, odkar je bil izdelek izročen. Potrošnik oz. kupec mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in nosilcem spletne trgovine in izdelovalcu izdelkov omogočiti, da izdelek pregleda. Iz naslova stvarne napake lahko potrošnik po svoji izbiri zahteva: odpravo napake ali vračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako ali zamenjavo blaga ali vračilo plačanega zneska. Natančneje pravico do uveljavljanja stvarnih napak ureja Zakon o varstvu potrošnikov.

 

Popusti

KODA ZA POPUST 

Koda za popust oziroma promocijska koda prinaša različne ugodnosti pri nakupu prek spletne trgovine Želodek in je časovno omejena. Po izteku tega roka je koda za popust neveljavna. Aktivno kodo najdete na naslovni strani oglasnega sporočila, v elektronskem sporočilu Želodka ali v drugih medijih.

Pri oddaji naročila v nakupovalni košarici lahko uporabnik vpiše veljavno kodo za popust klikom na oznako kliknite tukaj za vnos kode, kamor vpiše kodo za popust in pritisne na gumb z oznako »unovči kupon«. Ko uporabnik vpiše kodo za popust, se vrednost kode za popust avtomatsko odšteje od cene vašega naročila. Ostane znesek, ki ga je potrebno še poravnati.

Nadaljuje z ostalimi postopki nakupa v nakupovalni košarici.

  • Popusti se med seboj ne seštevajo.
  • Za en nakup je možno uveljaviti le eno kodo za popust.
  • Kode za popust ni mogoče unovčiti pri že znižanih izdelkih.

 

DRUGI POPUSTI

V spletni trgovini Želodek lahko potekajo različni popusti in akcije. Najpogostejši popusti so popusti za naročilo izdelkov v sklopu prednaročil, popusti za pospeševanje prodaje in popusti, ki se nanašajo na razprodajo zalog. Popusti veljajo v določenem časovnem obdobju, razen če ni zapisano in javno objavljeno drugače. Pridržujemo si pravico, da določenega izdelka v času trajanja popustov ni več na zalogi in ga ni možno več izdelati.

Vsi popusti so jasno navedeni ob izdelku samem. Popustov ni mogoče zamenjati v denarna izplačila. V kolikor kupite stvar pred popusti, niste upravičeni do dodatnih popustov, četudi so znižani enaki izdelki.

 

Varnost podatkov

Lastnik spletnega mesta Želodek (Želodek, David Bregar s.p.) zagotavlja varovanje osebnih podatkov, ki bodo uporabljeni izključno v namene obveščanja o poteku naročila (v primeru, da obiskovalec v spletni trgovini opravi nakup) ter na željo kupca za obveščanje o novih izdelkih in akcijah. Lastnik jamči, da bodo podatki obiskovalcev in uporabnikov uporabljeni le v namen nemotenega poteka naročil in ne bodo predani tretji osebi.

V primeru težav oz. nejasnosti pri uporabi spletnega mesta si lastnik spletnega mesta pridržuje pravico do stika s potrošnikom prek sredstev komunikacij na daljavo.

Obiskovalec z izvedeno registracijo dovoljuje lastniku spletnega mesta zbiranje in uporabo osebnih podatkov, ki jih vnese pri registraciji. Vsi podatki, ki jih obiskovalec navede pri registraciji, so namenjeni le poslovanju ponudnika, ki jih ne posreduje v druge namene ali tretji osebi. Trajno hranimo podatke, ki jih je obiskovalec vnesel ob registraciji v računalniški sistem, ki je ustrezno varovan in zaščiten. Ob morebitnem “vdoru” v računalniški sistem ne nosimo odgovornosti!

 

Komunikacija z uporabnikom

Želodek bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje. Podatke uporabnikov lahko uporabi tudi za namene internih tržnih raziskav in obveščanje kupcev o novostih in akcijah v spletni trgovini www.zelodek.si.

Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:

  • jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
  • pošiljatelj bo jasno razviden,
  • različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne, prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
  • jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
  • željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo Želodek izrecno spoštoval.

 

Piškotki

Z uporabo spletne Želodek trgovine se strinjate z uporabo piškotov na vašem brskalniku. Shranjujejo se na vašem disku in zagotavljajo boljšo uporabniško izkušnjo na spletni strani (katere izdelke ste dodali v košarico, ali ste že prijavljeni, katere nastavitve ste izbrali itd.).

Piškoti niso nevarni. Niso računalniški programi in ne morejo vplivati na delovanje vašega računalnika. Med brskanjem spletne strani se v brskalnik nalagajo piškoti, preko katerih nam naš oglaševalski partner omogoča ponovno oglaševanje obiskovalcem link na drugih spletnih straneh. Storitev ne zbira ali shranjuje nobenih osebnih podatkov.

 

Intelektualna lastnina

Spletna trgovina Želodek je last podjetja Želodek, David Bregar s.p. in z njim tudi vse vsebine, logotipi, fotografije in ostala avdiovizualna ter tekstovna dela. Vsi omenjeni elementi so tako predmet intelektualne lastnine, s čimer ima podjetje Želodek, David Bregar s.p. edino pravico razpolaganja s pravicami do vseh vsebin na portalu. Uporabnik spletnega mesta ima pravico dostopa do spletnega mesta, registrirani uporabnik pa ima poleg pravice dostopa do spletnega mesta tudi pravico uporabe aktivnosti, ki jih lahko uporablja kot registrirani uporabnik. Z dostopom do spletnega mesta se uporabniku dovoli, da lahko omejeno, neizključno in le za zasebne namene uporablja vsebino spletnega mesta pod pogoji iz teh splošnih pogojev uporabe. Vsako drugo reproduciranje ali druga uporaba kateregakoli elementa na portalu ali za katerikoli drug namen, vključno z komercialno uporabo, ali za tretje osebe je prepovedano brez vnaprejšnjega pisnega soglasja podjetja Želodek, David Bregar s.p.

 

Obveščanje in e-novice

Uporabnik se s prijavo na e-novice strinja, da ga obveščamo o novostih in akcijah na našem spletnem mestu. Ponudnik se obvezuje, da e-naslova uporabnika ne bo na noben način zlorabil ali posredoval tretji osebi. Uporabnik se lahko kadarkoli odjavi od prejemanja novic.

 

Omejitev odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti izdelkov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.

Ponudnik si pridržuje pravico, da pogoje poslovanja spremeni kadarkoli in na kakršenkoli način, ne glede na razlog in brez predhodnega opozorila.

 

Pritožbe in spori

Želodek spoštuje veljavno evropsko zakonodajo o varstvu potrošnikov. Želodek se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže po elektronski pošti.

Želodek se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si Želdoek prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

V primeru sodnega reševanja sporov je pristojno sodišče po stalnem prebivališču potrošnika.

Spletna trgovina Želodek si po svojih najboljših močeh prizadeva, da se morebitni spori rešijo sporazumno. Poslanstvo trgovine so zadovoljne stranke in izdelki v redni uporabi. Vedno pa smo vam na voljo tudi na elektronski pošti info@zelodek.si, kjer vam bomo z veseljem pomagali razrešiti dvome in vprašanja.

 

IZVENSODNO REŠEVANJE POTROŠNIŠKIH SPOROV

Skladno z zakonskimi normativi Želodek ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

 

Dostava in poštnina

Pošiljamo VSAK DELOVNI DAN. Dostavo za spletno trgovino www.zelodek.si opravlja Pošta Slovenije.

Vsako naročilo oddano skozi sistem Želodek trgovine bomo obravnavali v roku treh delovnih dni po oddaji naročila. V primeru, da to iz kateregakoli razloga ne bo mogoče, vas bomo o tem obvestili.

Vaše naročilo bo šlo v izdelavo, ko prejmemo potrditev plačila za naročene izdelke. Rok dobave je 10 delovnih dni od plačila.

Ko bodo izdelki pripravljeni, bo paket odposlan oz. pripravljen za prevzem. V kolikor dostava v dostavnem času ni mogoča ali pa bi bila izvršena predčasno, Želodek trgovina obvesti kupca. Partner za dostavo pošiljk je POŠTA SLOVENIJE, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito.

Znesek dostave je odvisen od načina plačila in zneska nakupa, prav tako je odvisen od teže.

Pošta Slovenije obračuna strošek provizije.